czwartek, 7 marca 2013

Przewodnik po poznańskich kawiarniach: "Juice Drinkers"



Musiałam przemyśleć czy dołączyć to miejsce do przewodnika. Rozważałam nawet stworzenie kolejnej "sekcji" w blogu, ale jak na razie Juice Drinkers wyląduje wśród innych kawiarni. Czemu się wahałam? Otóż nie jest to typowa kawiarnia, jest to lokal, którego głównym zamysłem jest podawanie szybkich przekąsek, oraz świeżo wyciskanych soków z owoców i warzyw. Szczerze mówiąc jeśli chodzi o kawę to jedyne, co jest tam oferowane to napoje z ekspresu instant, nie jestem pewna czy kawa jest tam świeżo mielona, ale raczej nie. Dodatkowo ze względu na charakter miejsca (bliżej mu do baru szybkiej obsługi niż do kawiarni) napoje podawane są w kubkach jednorazowych.
Teraz parę słów o wystroju. Na szybach widnieją różne napisy, a między innymi słowo "designerski", które moim zdaniem doskonale oddaje klimat lokalu. Wnętrze urządzone jest w sposób dość surowy, jako stoliki i siedziska służą drewniane palety, pokryte odpowiednim materiałem, jest tylko jedna kanapa. Ściany pomalowane są na biało, a przy drzwiach stoją półki również wykonane z palet.







Ekspedycja składa się z barku wykonanego z drewna, oraz stalowego blatu, za nim na ścianie wisi tablica, która oferuje szereg różnego rodzaju soków (do 10 zł/400ml), kanapek (od 7 zł) i innych napojów. Bardzo zachęcający jest widok świeżych owoców w wielkich wiklinowych koszach. Po zamówieniu soku na miejscu obsługa, przy użyciu specjalnych sokowirówek wciska świeży sok. Jest przy tym dużo hałasu, także warunki do rozmowy przy dużym ruchu nie są zbyt komfortowe. Nie jestem do końca pewna czy ten wystrój mi odpowiada, jest bardzo nowoczesny i chyba trochę nie w moim stylu. Jedno muszę przyznać, że pasuje do tego miejsca, nie wyobrażam sobie go inaczej zaprojektowanego.



Kawa classic white 5,90 zł
Coś na temat kawy, nie zamówiłam soku, gdyż było strasznie zimno i miałam ochotę na coś ciepłego. Plus kawy taki, że była tania, minus- jednorazowe kubki, kiepski smak. Dało się wypić, nie była to najgorsza kawa jaką piłam, ale też nie najlepsza. Nie ma się co sugerować opinią kawy, najważniejsze są tam soki, które mam zamiar spróbować jak tylko przyjdzie wiosna :)

Ocena końcowa: 3,5



Cappuccino 5,90 zł
Wypadło chyba lepiej niż moja kawa, Ewelina była znacznie bardziej zadowolona :)

Ocena końcowa: 3,9

Na koniec muszę podkreślić, że ocena obejmuje tylko kawę, jako że nie jest to klasyczna kawiarnia nie można się nią sugerować w 100%. Na pewno temat Juice Drinkers jeszcze pojawi się na moim blogu, ocenia dla Was ich soki, od samego patrzenia nabrałam na nie ochoty :)

Ocena podsumowująca: 3,7

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz